Spraydag 25...ingen bra dag ;(

Dagarna blir bara värre och värre här!!
Idag hade jag och E stora planer. Vi skulle iväg och hälsa på hans mamma och gå med henne på ett viktigt möte på hennes sjukhus! Det va viktigt att vi kom i tid. Sen skulle det vara middag och grejjer - trevligt!

problemet va ju bara att jag skulle skicka iväg mitt blodprov idag... Men vi gick upp extra extra tidigt så vi skulle hinna till vårdcentralen innan vi åkte.
Vi kom till vårdcentralen precis den tiden vi planerat (trots snö kaos) och dom tog in mig direkt så allt gick smidigt!
Tills sköterskan säger att hon kunde skicka det åt mig sen.
Jag hade fått stränga order från sahlgrenska att JAG själv skulle posta det, så jag sa att jag skulle göra det.
Det va inga problem... men provet dröjjer en timma innan det är klart !!!!!!

FAN FAN FAN.... en vanlig dag hade inte det här vart nåt problem... men som sur & vresig klimakterie kärring, så förstörde detta hela min värld !!!

Så killen fick ju åka själv.... jag missade det viktiga mötet, och även en trevlig middag med hans familj !

Skittråkigt kändes det, eftersom vi planderat detta och tyckte det skulle bli roligt!

Anledningen till att hon inte fick posta det är att blodprovet MÅSTE komma fram imorgon till sahlgrenska.
Och det gör det inte om vårdcentralen skickar det på sitt sätt!

Piss... Så jag fick åka hem och fick sen GÅ hela vägen tillbaka till vårdcentralen, inte va det plogat nånstans heller så jag fick pölsa mig fram i nästan en halvmeter snö !!!!!

Tog fanimej hela förmiddagen och nu är jag så sur och irriterad som man kan bli!
Kallt va det och skorna blev alldeles blöta :(

Hur ska man kunna vända denna dagen till något positivt då ?
Skiter i det och ger upp istället.... för idag i alla fall !
Idag ska jag ligga här i min ensamhet och tycka synd om mig själv och inte göra någonting!
E kommer inte hem igen förräns det är kväll. Så jag ska bara vältra mig i min olycka !

Ringde sahlgrenska förut oxå, frågade om dom kunde ringa tidigare och säga OM vi verkligen får sätta igång på tisdag... men Nej... dom ringer på tisdag och med min tur så får jag väl inte börja då heller !
Grrrr usch jag blev ju ett riktigt monster idag !!!


Kommentarer
Postat av: mamma-wannabe

Livet är verkligen inte rättvist!!!



Hoppas allt går bra med provet och på positiva besked på tisdag.

2010-02-04 @ 16:00:14
URL: http://familjecirkus.blogg.se/
Postat av: Plusresan

Usch vilken dum och trist dag det verkar ha varit. Hoppas du lyckas rycka upp dig lite och ha det lite mysigt hemma själv innan killen kommer hem. Laga nåt gott att äta, ta ett glas vin, läsa en bok eller se om det går nåt bra på teve!



Skickar massor med kramar till dig!

2010-02-04 @ 16:57:53
URL: http://plusresan.blogspot.com
Postat av: Sara

Usch vilken dag. Man blir ju så känslig så det känns ju som hela världen går under.

När jag sprayade råkade jag hälla spad från majs på burk över mina och sambons pommes så dom blev helt förstörda, och jag grät i typ 5 minuter över det..

:)



Imorgon kommer det kännas bättre.



Jag håller tummarna för att du får börja spruta på tisdag!

Kram

2010-02-04 @ 18:36:04
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0