Stanna Tiden

En person i min & E´s familj har cancer.
Orden " så och så många år har du kvar" har uttalats !
Jag orkar inte gå in på hur just detta känns, det är ju säkert ganska självklart!

Men detta är ju ännu ett skäl till att vi bara måste lyckas nu !! Tiden rinner iväg och jag vill verkligen att denna personen ska få uppleva lyckan med oss. Det skulle betyda allt, inte bara för oss utan även för denna person som längtar så efter sitt kommande barnbarn.
Barnet måste komma nu, om det ska få nån chans att hinna lära känna denna underbara person.
Jag vill gråta när jag tänker på det, men försöker låta bli.

Det finns även andra underbara älskade människor som längtar efter detta barn (fast dom inte vet att vi försöker )
Min älskade mormor & morfar... önskar inget hellre än att dom ska få se mitt barn växa upp.
Tyvärr är tiden emot oss även där, och jag får vara glad om dom ens hinner få SE barnet komma till världen !

STANNA TIDEN LITE TILLS LYCKAN KOMMIT TILL OSS !!!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Näeej. Usch vad sorgligt :-( Ja, klart att det här ska gå bra och att er anhöriga ska få ett glädjane besked! Och bra kämpat med första sprutan, snart har du fint rutin på det där och sambon blir snart sugen själv (haha, Jag försökte få min E när vi var mitt uppe i vårt att ta sig ett stick i magen han med, utan innehåll såklart, men han vägrade... ??) Ta hand om dig och kämpa på! Krams! /Mickan

2010-02-10 @ 18:16:53
URL: http://www.wennstams.blogspot.com
Postat av: m

Vad hemskt. Finns ju inget tröstande att säga, men jag hoppas att ni få en fin tid som personen har kvar, och att ni kan få ett glädjande besked att dela. Många kramar.

2010-02-10 @ 18:22:57
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Vad tragiskt vännen, lider med dig. Mycket man ska behöva kämpa emot som inte är rättvist.

Varma kramar

2010-02-10 @ 21:08:18
URL: http://www.asa1977.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0