the end is near !

Jag har idag tagit min sista puff med nässpray ;)

Ni anar inte vad skönt det känns efter att ha sprayat i 41 dagar. Min stackars näsa känns alldeles förstörd!
Sista puregon sprutan igår - underbart det oxå !

Och ikväll SISTA SPRUTAN.... förhoppningsvis för alltid !

det blev sammanlagt 12 sprutor för mig, och det kändes ändå lagom.

Åh jag vill ha min november bebis.... nu när målet är så nära så märker jag hur jag drömmer mig bort, kan sitta och tänka på namn. hur vi berättar den glada nyheten för alla, hur jag badar i sommar- gravid....
ja tankarna svävar iväg och det är farligt!!! Besvikelsen blir större då om det skiter sig!

Åh.... om återinsättning sker på onsdag som planerat så skulle vi ha ruvardag 16 på min älsklings födelsedag !
Jag som så gärna hade velat ge honom ett gravid besked i födelsedagspresent!!
Men dag 16 känns väl lite tidigt att testa på eller ...?

Herregud nu drömmer jag mig bort igen... Det är lång, lång väg kvar tills dess och många hinder kvar !

saker jag är rädd för just nu:

* blanda ampullerna till ägglossnings sprutan - tänk om jag tappar någon och spiller ut allt? då är det ju kört !
* för tidig ägglossning, äggen lossar innan dom hinner plockas - ahhh allt förstört !
* inga bra ägg finns, äggen är värdelösa och måste slängas !
* E blir sjuk, spermierna blir kassa och värdelösa,
* Ingen befruktning av något ägg - största skräcken !! Allt är kört & måste göras om !
* eller att vi av någon annan anledning inte får tillbaka något embryo

oxå den största rädslan av alla - allt går fin fint, jag ruvar i 18 dagar och sen får ett hånflinande minus i ansiktet !

huuuu.... nej nu ska jag börja jobba på mina positiva tankar igen efter att ha spytt ut allt detta !
växlande humör tjohej !

Återkommer om hur det gick med sista sprutan !!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Dag 16 kan du mycket väl testa på - jag testade positivt på rd 14 och är nu i vecka 7 =)



Lycka till med ÄP och ruvning nu!

2010-02-21 @ 19:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0