tidsfördriv ;)

Sitter här på kvälls kvisten och har lite tråkigt så jag hittade en kul grej som jag va tvungen att testa ;)
Detta tog ca en halvtimma i mitt liv som jag aldrig får tillbaka igen hahaha ;)


1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en


Fråga 1 - första meningen i första sms:et
Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v .

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Ja Tack Gärna!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Åh, Fy fan, Vill du få mig att spy igen...

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Woho! Fest ! :)

4. Vad är det fulaste du skulle kunna säga åt din fiende?
Skulle bara höra om du mår bättre min lilla tös

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
dom hade glömt att göra vår mat, så jag fick vänta

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Hej hopp, är påväg till Uddevalla på rockabilly Fest!

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Vart e du tjejen, vi är på sjuan

8. Vad vill du höra mest av allt?
Har köpt spriten nu

9. Vad kommer bli dina sista ord vid liv?
Fest ikväll ??




Kommentarer
Postat av: Plusresan

Haha, det var ganska roligt faktiskt! :)

2010-02-02 @ 21:19:37
URL: http://plusresan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0