ca 5 veckor kvar

Ja, här händer inte mycket ! Näsan den fortsätter att rinna och dagarna rullar på - sakta, sakta men rullar i alla fall.
Jag ville ju att januari skulle swischa förbi fort, fort. Men det ville inte januari.

I och med att jag är sjuk så blir det ju inte så mycket gjort. Ligger mest vid datorn och läser bloggar - och det är sååå beroende framkallande och livsfarligt !

Man blir ju egentligen sjuk i huvet av att kolla barnlöshets bloggar stup i kvarten, men samtidigt som det gör ännu ondare i hjärtat så hjälper det i själen på nåt vis - att veta att man inte är ensam !

Önskar att vi hade varit väldigt rika just nu, en resa hade verkligen varit underbart - till solen !!
MEN det går inte just nu! Har renoverat så mycket så det börjar att sina i plånboken.
dessutom så får vi ju inte åka nånstans ändå, eftersom det "snart" är dax att dra igång!

Åh om det inte hade varit fullbokat på sahlgrenska så hade vi fått börjat spraya nästa söndag ! Åh det hade ju varit världsbäst ! Men ödet ville annorlunda! Skit, Skit, Skit!
Tror jag ska ringa en sista gång imorgon och verkligen fråga om det inte finns nån som avbokat eller nåt!
Haha såklart inte men jag kan inte låta bli!
Hatar att det varit julledigt... annars hade det ju varit vår tur nu !!
ca 5 veckor kvar ungefär nudå tills man får börja spraya, 5 veckor... blööhhh sen ytterligare många många veckor till äggplock.... usch nu kändes allt så avlägset igen ! Jag är så avundsjuk på dom som får börja nu i januari !!

Skulle gärna önska mig lite flyt nu 2010.... Att allt flyter på precis som det ska !!
TACK !!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tyckte också att det skulle bli jobbigt att vänta. Men tiden går faktiskt jättefort, och plötsligt är man i gång. Och när man väl är i gång med spray så går tiden ännu fortare. Jag håller tummarna för er

2010-01-03 @ 22:03:05
URL: http://ml80.blogspot.com/
Postat av: Fru barnlös

Det är jobbit det där med julstängt (och sommarstängt). Känns ju som världen har stannat och då ska dom ha stängt!

2010-01-04 @ 10:58:25
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0