dag 20 & Fest ;)

9 dagar kvar tills det är sprutdax ;)

känner mig lite hängig idag, men jag hoppas det går över.
För egentligen är jag superladdad då jag inte varit ute på evigheter.

Så jag hoppas jag får känna mig lite levande ikväll. De senaste veckorna har jag lixom gått omkring i en koma och bara focuserat på EN enda sak... Ivf målet !
Blir tröttsamt såklart, men jag är inte en sån som kan lägga det åt sidan och tänka på annat.
Det är en alldeles för stor grej.

Strax ringer alarmet för dagens 13.00 sprayning.... för att påminna mig återigen om att jag är barnlös!

Men Men... Förhoppningsvis är jag/vi inte barnlösa mycket längre! ;)

Hoppas ni alla därute har en trevlig helg !

Kommentarer
Postat av: MDB

Jag har inte kunnat kommentera på de andra inläggen (bara fått error) så jag kör allt på en gång.



Vad skönt att höra att cystan var borta! Skönt också att höra att det gick bra med sprutan, är själv sjukt nervig för hur det ska gå. Och vad kul med fest. Jag hoppas att det blir sista gången du får festa på väldigt länge. :-) I alla fall med alkohol.



Tycker för övrigt också att dagarna segar sig fram. Vill bara börja spraya nu så att vi kan få komma igång. Men tiden går ju i alla fall, om än långsamt. Kram på dig!

2010-01-30 @ 23:20:31
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Mia

Du kör det långa programmet va? Med nedreglering och så?

Jag fick det korta programmet. Jag tror inte jag hade pallat vänta ännu längre på att detta ska komma igång. Bara 2 veckor kvar sen börjar sprutandet ;)



Ha det

/ M

2010-01-31 @ 11:12:32
URL: http://www.prackan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0