illamående dag 4

Tack för era bra svar angående alkoholen ;)
Blir nog att jag går på festen då :)

Men idag känner jag mig inte lika kaxig längre.... Bara för att jag sa igår att jag inte kände nåt...
Va och handlade förut på maxi.... redan när jag gick in kände jag mig lite yr och hade verkligen ingen lust.
Väl inne så kände jag hur ilamåendet kröp sig på.... blev riktigt spyfärdig och hulkade precis som om jag skulle kräkas, sprang och gömde mig där bland hyllorna så ingen skulle se mig!
Blev alldeles varm och bara slängde i det viktigaste i korgen sen gick jag ut igen !

Blöööhhh det är nu det börjar alltså!
Vill att den där snoriga känslan ska försvinna. Imorses när jag skulle ta morgon puffen va ena näsborren igentäppt, så det rann ju bara rätt ut !
Men men, ska ju spraya så länge så jag hinner nog få i mig min dos !

Det är så mycket skönare att vara hemma, om man mår illa så känner man ju i alla fall att om man behöver spy så gör man bara det! Så mycket enklare än om man är ute i nån affär... Vad gör man? Man kan ju få panik för mindre. Vad fasen gör man om man verkligen behöver kräkas.... tar en fruktpåse..?? Haha
Vi får verkligen hoppas att vi slipper detta !

Annars så mår jag ju bättre nu, bara lite yrsel fortfarande, ska iväg på kalas sen då kan det ju gärna få lugna sig lite !

Min Älskling E är förresten helt förberedd på det här! Går och trippar på tårna i väntan på att mina klimaterie-utbrott ska braka loss! Varje gång jag svarar honom lite irriterat så säger han: "Jaha nu kommer det " Och förut tappade jag min mössa på marken och blev plötsligt vrålförbannad och halvskriker över detta, tills jag ser min söta stå och flina i bakgrunden. Då började jag skratta istället! Han är söt min älskling!

Dag 4 alltså, ser fram emot när det åtminstone gått en hel vecka !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0