god natt

Tänkte bara hoppa in och säga att huvudvärken kom redan på dag ett.... tjoho detta ska bli skoj! :(
Det va en lätt huvudvärk i alla fall, som försvann efter någon timma så det va inte så farligt!

Men jag blir väldigt snorig i näsan av sprayen, vill ju ogärna snyta ut skiten igen... Men innan spraydax måste jag ju änna snyta mig så vägen är klar ;)
Sen har jag plötsligt börjat hosta...

( sjuk har jag redan varit så det kan jag inte vara igen )

Får väl se hur det blir imorgon nu när man fått i sig lite mer !
God Natt på er!

Kommentarer
Postat av: Plusresan

Hihi, är så glad för din skull. Det är härligt att vara igång och tiden går så mycket fortare!



Och jag blev också snorig av sprayen. Men det gick över efter några dagar.



KRAM

2010-01-12 @ 10:09:06
URL: http://plusresan.blogspot.com
Postat av: Pi

Jag blir också snuvig, men om det är av sprayen vet jag inte. Har också blivit hostig de två senaste omgångarna, men då mest precis efter jag tagit en spraydos.



Lycka till!

2010-01-12 @ 11:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0