Längtan...

" Det är inte den som har lite, utan den som önskar mer, som är fattig "

Ordspråk inför den nya veckan i almenackan....
Ja vad ska man säga, vacker mening men tyvärr måste det betyda att jag är jätte fattig!
För önskan efter vår bebis är mer än jag klarar av just nu!

Passade en liten gullunge förut, och när skrutten somnade i min famn så nästan värkte det i hjärtat på mig!
Jag vill så gärna, och jag vill så mycket.
Tycker jag har lidit tillräckligt och lärt mig en läxa att man inte kan ta för givet att få allt som man vill ha !

Men vi har nu försökt i snart 3 år och längtan blir bara starkare & starkare!

Jag önskar så att hoppet kan stanna hos mig ett litet tag till. Hjälpa mig att härda ut !

Extra rummet i lägenheten står tomt, nyrenoverade toaletten har speciell plats för framtida skötbord, sovrummet har en avsedd plats för spjälsäng....
Mitt hjärtas barn, var e du ? Och NÄR tänker du komma till oss ??
Vi längtar efter dig !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0