mens, tror jag ??

Dag 9 och jag är väldigt trött!
Mensen kom idag oxå.... tror jag ??  Ingen mensvärk dock.
Men jag antar att detta bara är nån fejkmens, så jag borde väl inte förvänta mig att den är som vanligt???

I alla fall så är humöret fortfarande inte på topp. Den griniga känslan är kvar idag med! oxå tröttheten förståss!
Måste försöka ta mig för något roligt nu nån dag så man blir lite gladare!

Mina positiva tankar börjar smått ersättas med rädsla och negativitet... usch så mycket som kan gå fel innan vi ens kommer till ruvning :(
Jag har inte tänkt på det så mycket innan att mycket kan gå fel på vägen. Tänk om mina ägg är värdelösa??
Tänk om inga ägg befruktas ??
Tänk om jag överstimuleras och måste avbryta..??

Nä jag ska försöka gå tillbaka till de positiva tankarna men det är väldigt svårt när dagarna just nu kretsar enbart omkring detta.
Vill lixom försöka tänka på annat, men så ringer alarmet och det är spraydax igen. Och då kretsar tankarna kring alltihop igen !
Än så länge är det ju bara jobbigt psykiskt! Och mitt psyke är tyvärr inte så starkt!

Kommentarer
Postat av: MDB

Känner verkligen igen den där oron kring att det är så mycket som kan gå fel. Försöker trycka undan den så gott det går, men jag måste erkänna att det känns mer och mer nervigt och oroligt ju närmare målet jag kommer. Men det kan lika väl gå bra. Försök tänka på att det KAN (och SKA) lyckas. Om två månader kanske vi är gravida! :-)

2010-01-19 @ 23:14:36
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Tonci

Trots att jag tänker också mycket på hur många saker kan gå fel, tycker jag att vi måste tänka på att allt går bra. Det finns många som lyckas vid första försöket utan att något gått fel. Förhoppningsvis ska du också lyckas!! Tänk på det!

2010-01-20 @ 10:23:24
URL: http://vivillocksahabarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0