Spraydag 13

Spraydag 13.... det rullar på, och faktiskt så känner jag inte smaken likamycket längre.
Mycket trött om dagarna, Till och med min mamma kommenterade att jag verkat trött det senaste!
Idag har jag lite huvudvärk som kommer och går.
Men imorgon är det då äntligen 2 veckor !
FAN, om det inte varit så fullt på sahlgrenska så hade jag alltså fått börjat med sprutor på måndag....blääähhhh istället måste jag hålla på i 2 veckor till...Åh just nu känns det så himla orättvist!

Det hade varit lagom såhär,

Har faktiskt tyvärr inte så mycket mer att skriva då det händer noll i mitt liv just nu.
Bara väntar.... och väntar....

Kommentarer
Postat av: mikaela

Jag väntar för tillfället att få börja med IVF och jag förstår det där med att vänta. Hoppas att allt går som det skall och att du får ditt +.

2010-01-23 @ 19:29:14
URL: http://varfinnsminbebis.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hej. Vet precis hur det känns... har varit igenom spraystadiet och ska börja knapra fler hormoner nu.. Jag och min man är oxå på gång med utredning om barnlöshet fast vi vet vad problemet är.. skriver om detta i min blogg..



Lycka till

Mia

2010-01-24 @ 11:14:23
URL: http://www.prackan.blogspot.com
Postat av: Åsa

Kan tänka mig din frustration. Den här förbenade väntan hela tiden. Men bara lite drygt nio månader kvar! ;-)

Kram

2010-01-24 @ 18:41:51
URL: http://www.asa1977.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0