Tack för fin award ;)



Tack snälla MDB -  för denna award ;)

A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!


Intressant/ ointressant fakta om mig:
 
* Jag fick min första kyss när jag va 18 år !!!!
* Jag har hemska minnen från min första tequila kväll ;)
* Jag har aldrig testat droger
* Jag älskar gammal svensk film, som tex Raskens & Utvandrarna
* Jag har hånglat med 22 personer bland mina vänner på facebook... oops
* Min Älskling som jag lever med är min första riktiga och enda pojkvän ;)
* Mitt största mål i livet är att bilda familj, men det vet ni ju redan ;)

Mina awards går till:

MDB
FRU BARNLÖS
VÄNTAN & LÄNGTAN
INNAN DU FANNS
CANDRA
ÅSA
UNDERBAR GÅVA

Några av er har säkert redan fått av någon annan men ta åt er ändå ;)
Då jag verkligen gillar era bloggar !

Vad skulle vi blogg tjejer göra utan varandra !!!?

Kommentarer
Postat av: Fru barnlös

Tack!

2010-01-27 @ 11:48:42
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Stort tack! Precis som du skriver, vad skulle vi göra utan varandra?

2010-01-27 @ 21:26:04
URL: http://www.asa1977.blogspot.se
Postat av: toksnippa

Tack va söt du är!! kram

2010-01-28 @ 09:11:38
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0