två veckors sprayande ;)

Tjihooo Spraydag 14 idag och det känns som om vi är en bit påväg.
2 hela veckor har gått och jag borde nu vara nedreglerad.. ??

Med andra ord är det ju inte konstigt att jag mår som jag gör just nu. Huvudvärk som kommer varenda dag numera, Trött hela tiden och så kan vi lägga på lite illamående på det oxå ;)

Men jag önskar sååå att jag va ruvare nu istället, känns som om alla andra runtom är ruvare just nu!
Eller så inbillar jag mig för att jag längtar så !!

Om ca 4 veckor är jag däremot ruvare... om allt går som vi hoppas vill säga !

Jag längtar verkligen till detta och det ska bli så spännande !
Det ska även bli spännande vad som händer här i blogg världen och se vilka som plussar här framöver ;)
Någon av er måste ju åtminstone lyckas - det litar jag på !


Kommentarer
Postat av: MDB

14 dagar - bra jobbat! Förstår att det känns frustrerande att vara tvungen att fortsätta med sprayen istället för att börja spruta, men snart är du ju där! Kram!

2010-01-24 @ 22:04:56
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Tonci

Vad snabbt det har gått de här två veckorna! (Från min synvinkel i alla fall...). Snart är du också en ruvare, du får se. Kram!

2010-01-24 @ 22:31:55
URL: http://vivillocksahabarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0