Dag 19

Dag 19.... det går frammåt i alla fall ;)
När veckan är slut har jag kört hela 3 veckor !!! Kan ni förstå att jag är redo att fortsätta ;)
Imorgon ska jag gå på fest !
Det blir första gången jag ska festa loss med med min sprayflaska !!
Blir spännande och jag hoppas att det går fint. Och att huvudvärken håller sig borta!
Kanske är sista gången jag kan festa på väldigt, väldigt länge ;)

Får passa på att njuta riktigt ordentligt och försöka ha så roligt jag bara kan !
Men jag har ett löjligt problem... Klippte av mig håret ganska nyss och blev så missnöjd man kan bli.
Det va en riktigt illa klippning och om det är sista gången folk ser mig ute i svängen på länge så vill man väl vara en kanon pingla :)
Och med det här skatboet till hår har jag svårt för att se nån pingla !
Så ikväll får jag leka frisör och testa mig fram till nåt som funkar - annars blir det mössa PÅ !

Kommentarer
Postat av: cod1984

ha det så jätte kul på festen ikväll!!



Själv så är man inne på andra sprutdagen och ska ut och äta ikväll... får väl smyga iväg på nån toa och ta sprutan...



Lycka till med sprayandet snart får du också börja med sprutorna!



Mvh cod1984

2010-01-30 @ 10:22:33
URL: http://ivfmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0