vår "lilla" hemlighet

Ringde apoteket idag oxå, så dom beställer mina grejjer ! Jag tänkte det va likabra att beställa hem alltihop på en gång. Men nu när jag tänker efter så kanske det va dumt ? Sprutorna ska ju inte börjas med förrän om mer än en månad och det kanske inte är så bra att ha dom liggande??  Ingen aning... Men nu har jag beställt dom så det är väl inget att göra åt!

Känns väldigt konstigt det här ! Speciellt att ingen vet vad vi sysslar med i hemlighet! Det är ju bara min mamma som vet.... och andra känner man sig nästan lite elak emot... Vi har ju änna ljugit dom mitt upp i ansiktet !
Nästan ALLA vi känner har ju nån gång under 2009 frågat om inte vi oxå ska skaffa barn.... Och dom har vi ju ljugit för, så det känns ju lite konstigt och elakt !
Men det är vårt liv och våra hemligheter och tids nog kommer vi berätta... efteråt när bebisen ligger i vår famn !!

Men mina närmaste vänner känns det lite dåligt att ha ljugit så för ! Men jag vill faktiskt inte berätta ! Tycker det känns tryggt att bara vi vet ! Speciellt om det går åt skogen ! Då vill jag inte ha andra inblandade!
Ni blogg vänner ger mig faktiskt det stöd jag behöver , åtmintone just nu!

Åh nästan längtar till nästa måndag nu ;)

Wiiiiiihhhhh



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag beställde hem allt mitt på en gång, det var skönt att ha allt hemma så att det inte blev något knas när man väl skulle börja spruta, fick fel doser första gången och upptäckte det när jag plockade ut allt.

Sprutorna ska förvaras i kylskåp så de håller sig även om du plockar ut dem redan, det är som skönt att ha det gjort =)

2010-01-04 @ 19:58:11
URL: http://kronsten.blogspot.com
Postat av: Åsa

Nu är det snart måndag! Nu kommer det gå undan!

Vi har ett standardsvar på den här barnfrågan när någon undrar och vi säger alltid att vi inte e gifta och hur kan de bara tro att vi skulle leva i synd?! ;-)

2010-01-04 @ 20:48:09
URL: http://www.asa1977.blogspot.se
Postat av: Åsa

Nu är det snart måndag! Nu kommer det gå undan!

Vi har ett standardsvar på den här barnfrågan när någon undrar och vi säger alltid att vi inte e gifta och hur kan de bara tro att vi skulle leva i synd?! ;-)

2010-01-04 @ 20:48:38
URL: http://www.asa1977.blogspot.se
Postat av: Kix

Fråga: Vad säger ni då när någon frågar om det inte är dags att skaffa barn?



Kix

2010-01-04 @ 21:59:13
URL: http://kix.bloggplatsen.se/
Postat av: M

Kix: ja du vi har använt oss av alla fraser som finns tror jag.

Men alla har varit en stor lögn !

Nu är jag så trött på frågan så mitt svar har kortats ner till "hehe"

Det är allt jag orkar få ur mig, sen börjar jag prata om nåt annat i stället!



http://ledsenihemlighet.blogg.se

2010-01-04 @ 22:28:34
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/
Postat av: Tonci

Kix: Vi är helt ärliga och berättar att vi försöker, men det går inte så lätt. Ibland nämner vi även att vi håller på med ivf. Vi gör ingen hemlighet av detta. Sedan slipper man även frågorna, för att efteråt vågar folk inte fråga hur det går med behandlingen.

2010-01-04 @ 22:57:36
URL: http://vivillocksahabarn.blogspot.com
Postat av: Mickan

Vad skönt att ni ska få dra igång så snart! Tiden går betydligt snabbare bara man får komma igång med sprayandet.. Jag sprayade drygt 3 veckor en av behandlingarna men jag hade inte särskilt ont av det så hoppas det blir samma för dig... Kramar! /Mickan

2010-01-05 @ 09:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0