gravidmagar på stränderna

Jag är inte så förvirrad längre.... läste gamla inlägg och där stod det klart och tydligt att mina spottings har kommit en hel vecka innan mens både en och två gånger förut :(

Så nu släppte de tankarna och jag inväntar mensen som vanligt!
Däremot har det inte kommit något idag... det va alltså 2 dagars pytte blod och nu ingenting!
Skönt det för nu ska jag passa på och bada livet ur mig innan mensen kommer !!

Ska bli en helt underbar dag imorgon vid stranden Mmmmm ;)

Förresten så har jag nog aldrig sett så många gravid magar som jag sett i år... det måste vara nåt form av rekord !
Vart jag än är så är det minst 5 st på samma ställe ! på varje badplats vimlar det av perfekta magar som gör att min avundsjuka svämmar över vissa dagar !

Ska jag nån gång få vara sådär lycklig!!???

Kommentarer
Postat av: Tea

Det är jobbigt med alla gravidmagar!

2010-07-11 @ 11:56:41
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0