tankar i natten !

kan inte sova... känner mig lite små deppig :(

Fanns en tid för många månader sen då det drällde in ovanligt många gravid besked !
Det kom så många gravid besked att jag inte klarade att lyssna mer.... avundsjukan slet sönder mig och jag längtade ju själv så...

detta va 9 månader sen och nu börjar bebisarna trilla in.... en efter en... och vad gör jag själv ??

det som gjorde att man överlevde va ju tankebanorna om att man själv åtminstone borde lyckas innan barnen började komma...
Yeah right!

9 månader senare - en livstid - förvandlas livet för alla dessa föräldrar och inget blir sig likt någonsin igen.
HÄR däremot... här är det sig likt, inte ett skit har hänt sen dess, förutom 9 ägglossningar och 9 minus :(
och 9 stackars delar av mitt hjärta som bara vittrar sönder !

och det är bara under dessa 9 jäkla månaderna.... i över 36 månader har vi kämpat....
på 36 regelbundna ägglossningar har det inte visat sig ett plus en enda gång !!!!
Rättvist ????

INTE OM NI FRÅGAR MIG !!!!


Kommentarer
Postat av: Candra

det är inte rättvist och det kommer aldrig att bli rättvist men det är eran tur snart, man måste försöka att tänka så i alla fall så att man inte går under.



Kram på dig

2010-07-28 @ 09:00:18
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com/#home
Postat av: Kix

Inte rättvist om du frågar mig. I drygt 48 månader har vi kämpat, och jag frågar mig om det någonsin blir. Försöker se positivt, men det tar också på krafterna. Tänker på dig. Kix

2010-07-28 @ 10:39:25
URL: http://kix.bloggplatsen.se/
Postat av: ettvanligtliv

Nä livet är absolut inte rättvist. Men fortsätt kämpa, snart kommer allt att vara värt det! Kram!

2010-07-28 @ 13:52:44
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Turbolina

Inte alls rättvist, bara superorättvist!

Ta hand om dig själv så gott det går och ge inte upp. Man får vara lite självisk också och behöver inte vara snabbast av alla med att hälsa på nyfödda kompis-bebisar om du frågar mig. Är få saker i livet där den enas största lycka kan vara den andres största sorg! Kram och stort lycka till inför nästa behandling!

2010-07-28 @ 22:32:37
URL: http://turbolina-twin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0