Sol & Bad - Underbart!

Är just nu i ett lycko rus där jag hoppas jag kan få stanna kvar hela sommaren !
Solar & badar så det står härliga till ;)

I solstolen vid västkusten är jag helt lycklig just nu !!

ägglossningen bör vara förbi och nu ligger som vanligt vår lycka i ödets händer !

*********************************************************************

bara små skit kommentarer som kan få mig att tända till då och då...

tex en dag gick vi förbi ett par som va ute och gick med ca 5-6 hundar och då säger min mamma plötsligt:
"Åh det är säkert ett sånt där par som inte kan få några barn, så har dom köpt en jävla massa hundar istället..."
**GAAHHH** och detta ska komma från min egen mamma, som vet om vår situation...snacka om att inte tänka sig för !

blir jäkligt less när såna där grodor råkar slinka ut ur hennes mun, hade jag mått sämre just nu hade jag blivit helt förstörd men som tur är har jag en bra period just nu !!

önskar så att denna bra känslan kan behållas hela sommaren och gärna att mensen håller sig borta och inte kommer hit och förstör ! orkar inte riktigt med en depp period till som den förra!

Behandlingen är klar nu förresten - känns så jäkla skönt ! Bara lite ovesterin kvar som ska tas 2 gånger i veckan tills tuben är slut och det kan jag leva med !!
önskar så att detta kan ha hjälpt till med något så vi nu har en chans !!?

-Mona.. tyvärr har jag inte kvar mail adressen till dr L, hittade den av en slump när jag googlade. Men du borde ringa istället för hon svarade ändå inte via mail !
Hoppas att du oxå får chansen att träffa henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0