2011-baby ;)

Idag känner jag inte direkt något så det kanske inte va nån svampgrej ändå ;)
Hoppas hoppas jag slipper !

Däremot hade jag ett jobbigt illamående i morses så dagarna får gärna gå lite fortare så jag blir tablett fri !

läste någonstans när jag googlade igår att slidkatarr kan ha med infertilitet att göra (typiskt att jag inte länkade sidan för nu hittar jag den inte igen ) men det va intressant att läsa och hoppet stiger för varje dag som går !

Söta E har fått lite problem med kistan av tabletterna men han är så glad ändå , han hoppas nog ännu mer än jag att det ska gå naturligt! Jag däremot försöker vara realist och siktar fortfarande in mig på nästa ivf. Det gör mig inget att gå igenom det igen bara det lyckas nästa gång!!!!!!!!!

Vi har åtminstone 2 ägglossningar på oss att försöka själva över sommaren och hoppas på miraklet ;)
Känner att mitt hopp har återvänt över att detta någonsin ska fungera, så även om dr L´s dunderkur inte hjälper ett dugg så har jag återfått mitt hopp och det känns som det viktigaste just nu!
Detta gör att jag kan överleva sommaren !!

2011 kanske inte är helt fel år att få barn i alla fall ;) även om jag sååååå innerligt hoppades på 2010

Dr L sa att hennes lyckonr va 11 och då kom jag att tänka på att det är ju faktiskt mitt oxå ;)
Så nu kör vi på det 2011-baby here we come !!!!



Kommentarer
Postat av: Mickan

Hejja hejja!! Bebis 2011 låter toppen! KRam!

2010-06-12 @ 10:33:26
Postat av: Tea

Skönt att fått tillbaka hoppet!

2010-06-12 @ 14:02:55
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: ettvanligtliv

Jag har lagt ut några länkar på min blogg om bakteriell vaginos om du är intresserad.



Kram!

2010-06-15 @ 10:11:12
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0