bad day

blöööhhh !

Strålande sol här, och det skulle i vanliga fall göra mig super lycklig !
Men idag känner jag mig väldigt nere, vill bara gå och lägga mig igen.
Känns inte som om det finns nån mening med nåt!

Åh det va ju sånt flyt i blogg världen, tyckte alla blev gravida, varför räckte inte lyckan till mig??

***********************************************************

Fortfarande ingen mens i sikte, och hade jag inte tjuvtestat de här dagarna så hade jag ju svävat på små moln just nu... imorgon är det ju dag 18 och jag hade nog nästan vart säkert på att det lyckats eftersom mensen är totalt borta !
Tjoooo vad fel jag skulle haft!

Detta känns ju jäkligt tråkigt om man tänker på kommande ruvningar och sånt.... detta måste ju betyda att jag alltid kommer få gå HELA ruvartiden ut på 18 dagar och ändå inte veta... Fyyyy kommer bli jobbigt att gå igenom en gång till!
Önskar jag hellre haft en kortare cykel så man åtminstone får veta utan att ruva så jäääävla länge!
De med kortare cykel får ju oxå sätta igång tidigare.... jag kommer ju få vänta oändligt länge !
LEDSEN !


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mitt hjärta blöder med dig. Har bara föjlt dig i bloggen en vecka, men så fort jag började läsa så kände jag en sådan samhörighet med dig. Läste alla inlägg i ett. Du sätter ord på precis samma känslor som jag har. Tidsmässigt så ligger jag tre cirka tre veckor efter dig och har mitt äggplock på tisdag. Vill bara att du ska veta att jag tänker på dig och önskar dig all lycka. kram

2010-03-13 @ 12:43:06
Postat av: Erika

Tråkigt att det inte gick vägen förstår hur det känns. Tacksam för att ni som bloggar gör det. Vi ska göra vårat fjärde försök i april hoppas fortfarande och jag vet att det kommer funka måste bara ha tålamod (och bli vän med banken). Förstår hur du känner med mensen har aldrig heller fått någon men det är ju medicinen som håller tillbaka. Lycka till du kommer att må bättre än vad du gör nu, du kommer vilja fortsätta.

2010-03-13 @ 13:25:27
Postat av: Hanna

Jag lider så med dig! Förstår dig verkligen att du inte orkar njuta av solen utan bara vill krypa under täcket! Skulle nog göra samma sak!

Jag hoppas du får snart får komma igång igen och det går bättre nästa gång, det måste det bara göra!!

Många kramar

2010-03-13 @ 14:23:24
URL: http://vagentillenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0