kikar in !

Trodde jag skulle klara att hålla mig härifrån... men man är ju så nyfiken på hur det går för alla andra så jag är inne och kollar varenda dag i alla fall.... och då kan jag ju lika gärna skriva några rader !

Min systerson på ett halvår är här idag och han gör mig på sånt glatt humör så jag inte hinner vara nedstämd !
Han är det finaste på jorden och jag klurar på att det kanske är detta som är meningen med den långa väntan !

Att jag ska ha denna tiden nu när han är liten och fokusera på bara honom ! Hade jag haft egna barn så hade jag ju inte kunnat bry mig bara om honom !! Då hade jag ju haft så mycket med mitt och tiden kanske inte hade räckt till att passa honom & träffa honom såhär ofta!
Nu får han ju full fokus om han är här och jag följer varenda steg han gör... första mat provet, första tanden..ja allt, så hade det kanske inte blivit om jag hade haft ett eget litet barn !
Nu är han ju hela min värld ! Och det förtjänar han ! ;)

Inte för att längtan efter en egen är mindre men just nu står jag ut !!
En dag som denna är frid & fröjd !

Fast jag längtar ju mycket till maj förståss ;)

Önskar att jag hade typ 15- 20 befruktade ägg i frysen.... det hade vart nåt det.... Bara åka in för FET varje månad i typ ett år.... känns som om oddsen hade vart lite bättre då !

Men men så är det inte & jag är jätteglad att det faktiskt finns något i frysen ;)
3 st känns helt okej för mig !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0