nya läsare :)

Roligt med kommentarer från nya läsare ;)
Välkommna hit Erika & Johanna!

Självklart önskar jag er båda stort lycka till och jag ska snart ladda om & börja hoppas igen, men detta slog så hårt så jag är inte redo än.... eller snarare, jag hade börjat om redan igår om jag bara fått :)

Inponerad av dig "johanna" som orkat läsa igenom alla mina inlägg... ohhhh, skönt med människor som känner igen sig och känner samma saker !

Dagen sniglar sig fram..... nu väntar jag ju i och för sig inte på något ändå så det spelar ju ingen roll, men jag har svårt att veta vad jag ska göra fortfarande. Det är ju inte direkt så att man är fest sugen nu när man ändå skulle kunna gå ut och partajja...
Nä ligga hemma och sörja är min grej... herregud, jag hör hur jag själv låter ska ni veta... löjligt!

Men det är så jobbigt att man lagt all sin kraft och energi på något i flera månader och sen bara poff så är det borta !?
Känns underligt på något sätt!

På måndag ska jag ringa sahlgrenska och se vad som händer...
Jag ska inte klaga föör mycket för vi fick ju i alla fall befruktade ägg till frysen och det är det absolut inte många som får!
Men man är ju ändå så nervös över att gå igenom detta igen, hinner ju antagligen bara en gång till... sen ska det väl vara sommarstängt. Så då blir det ju ännu mera press !

Ni som inte heller fått er mens.... hur länge dröjde det innan den kom igen ?? Allt hänger ju på den om /när man får börja igen !
Borde nog sluta med progesteronet.... ja jag har fortsatt att ta det... om kliniken sa till dag 18 så får jag ju köra på det... va ju inte precis så dom sa att om du tjuvtestar så får du sluta... :)
Imorgon slutar jag med dom och då kanske mensen kommer så småningom.. ?

Skickade ett sms till min mamma förut och berättade... jag kunde bara inte säga det på riktigt ! Vill inte gråta mer.
Så nu är det över !

Om man bara kunde få en garanti att detta kommer fungera NÅN GÅNG.... då skulle man ju kunna ta ett misslyckande lite lättare... för det är ju mest det man är rädd för - TÄNK OM VI ALDRIG.....

Tror förresten att känslan "spännande" som fanns med i hela försöket inte kommer infinna sig i andra försöket... inget känns spännande längre !


Kommentarer
Postat av: Erika

2-3 dagar efter jag slutat med crinone så har min mens kommit igång.

2010-03-14 @ 15:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0