om FET försöket

Fick hem papper idag på posten om det kommande FET försöket.
Där stod det att ett sådant försök kan göras både i en naturlig cykel eller med tillsatta hormoner..
Åhhh,  det känns ju oxå jobbigt. Eftersom det då blir ännu ett "test" vad min kropp kommer fixa.

Önskar jag vetat mer om min kropp för att veta vad som är bäst. Har ju ingen aning om min kropp producerar den mängd hormoner som behövs.... om jag bara vetat så hade jag ju kunnat önskat mer hormoner.
Men då kliniken sa att vi kör utan så gör vi väl det.... Men det känns skumt!?

Jag får för mig att mitt imunförsvar är för "starkt" och har ihjäl allt som inte ska vara därinne... spermier, befruktade ägg och allt som kommer i dess väg!
Jag kanske skulle försöka se till att bli sjuk så jag har lite försvagat imunförsvar...? ;)
Problemet är bara att jag ALDRIG är sjuk... så det är inte så lätt att bara bli.

Funderar mycket på om man har nån chans att lyckas själva...?? Det finns ju inget fel på spermierna & nu efter ivf så såg vi ju att mina ägg kunde befruktas på vanlig väg...
Det som talar emot är ju att vi aldrig lyckats på 3 år så varför skulle vi göra det nu..?
Men något som jag funderar på är att tänk om miraklet skulle vara framme den ägglossningen vi sätter in vår frys goding. Då vet man ju egentligen inte om det va frysbebisen som fastnade eller om det skett ett mirakel helt naturligt!

Skit samma för den delen bara vi får ett MIRAKEL ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0