Tråkmåns!

Blöhh
Va ute ikväll och tänkte att nu ska vi börja leva igen.
Slutade med att jag sitter hemma vid datorn redan kl 22 igen.

Kvällen började trevligt med mat och roligt sällskap sen efter nån timma så bara slog det till. Känslan av att jag inte ville vara där!
Jag tyckte verkligen inte det va roligt!
Ett par av dom vi va ute med hade skaffat barnvakt åt sin son så dom ÄNTLIGEN kunde få göra nåt annat än att mata & byta blöjor...
dom berättade om hur underbart det va att få komma ut och träffa folk och bara vara.
Usch jag tyckte inte det va underbart på något vis.... jag önskade att det va jag som va barnvakten och hade suttit hemma med plutten istället !
( eller ännu hellre såklart suttit hemma med min egen skrutt )

Fan om man ändå bara kunde få byta liv!
Satt och tittade mig omkring på den här krogen och kännde bara att jag är färdig med sånthär !
Åh jag skulle kunna leva lycklig utan att behöva gå på krogen nån mer gång!
Det va helt enkelt bara tråkigt, hade tusen gånger hellre suttit hemma och haft fredagsmys med familjen och tittat på nån löjlig barnfilm & ätit kina puffar !

Jag försökte inbilla mig att vi hade roligt men , nä det va helt enkelt skit !
Barn önskan börjar ta över lite väl mycket nu känner jag.... när inget annat känns roligt!
kom på mig själv att sitta och stirra och tänkte på att jag hade kunnat varit med barn nu...
Försökte slå bort barn tankarna men dom kom envist tillbaka och vann tillslut, blev bara less på alltihop så när det va dax att byta krog så gav jag upp och åkte hem (smet iväg )... innan kl ens va 22....
Känner mig som en hundra årig gammal TRÅKMÅNS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0