kvällstankar

Ännu en lååång dag påväg mot sitt slut! Härligt !

Känns som om det varit jäkligt många ivf:are som lyckats nu under 2010.... Kan det vara något lycko år kanske ;)
Eller har det varit så många redan så att lyckan tagit slut ?
Får hoppas att det finns lite kvar i alla fall så man kan få stå där med ett pluss i handen för första gången nu i mars !!

När jag tänker på mig själv så ser jag migsjälv som gravid... Tar mig redan över magen då och då och bara drömmer mig bort !
Snälla låt det bli verklighet !

Va på bokrean lite snabbt idag, och hittade ingen bok, MEN däremot en underbar "mina första år " bok * ÅH*
Ville så gärna köpa den, det är min drömbok, dyr som sjutton 315 kr !! - Rena rånet men, kan ju lova att får jag ett pluss så köper jag den direkt!
Va riktigt nära att köpa den, men hejdade mig.... blir det ett minus så hade jag väl kastat ut den genom fönstret !!

Börjar bli väldigt tjatigt med vagitorierna förresten.... Vem kom på nåt sånt äckel?.... kan det inte finnas i tablett form ?
Kvällen går ju bäst eftersom man går och lägger sig och ligger stilla, morgonen är halvjobbig, jag går upp tidigare så jag kan ta den och sen gå och lägga mig igen, problemet är ju bara att jag är så trött så jag knappt vet vad jag gör, vinglar in i badrummet och pillar med den äckliga!
Men mitt på dagen är ju nästan värst, för man nästan känner ju hur den kladdas ut igen :(  *URK *

ska bli skönt när det är slut med dom,
fast jag kan ju säga att jag gärna skulle ta dom i 9 månader om jag bara fick bli gravid !!



Kommentarer
Postat av: Helena

Hej



Håller fullständigt med dig om de jäkla vagitorerna så jäkla kladdigt. Min klinik (Falun) hade gjort en studie på om det blev fler positiva resultat om man tog dem tre gånger per dag eller två och inte sett någon skillnad så jag behöver bara ta dem morgon och kväll. Kolla det med din klinik. Jag är på ruvardag 4 idag alltså bara någon dag efter dig så vi kan väl hålla tummarna för varandra...

2010-03-02 @ 12:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0