hög puls

Trots att jag försöker förtränga vad det är vi ska göra imorgon så vet min kropp att något är pågång !
För nervositeten finns där och pulsen är hög !

Jag sitter i en solstol på balkongen, njuter av solen och försöker slappna av !

Men min kropp är nervös och jag med !! Och spänd och förväntansfull och nyfiken !!!
Ohh känslostorm !!

Annars så har jag fått blödningen som alltid kommer efter ägglossning, kom igår och jag tycker det vore trevligt om den kunde försvinna innan jag ska lägga mig där med benen i vädret !
Men men.... som om det inte vore pinsamt nog så är den nog kvar imorgon!
Fattar inte ens vad det är för nåt ! varför kommer det alltid en blödning efter ? har aldrig fått nåt svar på det...

Ja ja... det är en skum känsla att veta att man ska åka och hämta sin "bebis" imorgon!
Skum & Underbar !! ;)

HOPPAS ALLT GÅR BRA NU !!

Kommentarer
Postat av: Tea

Jag förstår att du är nervös och förväntansfull. Hoppas allt går bra imorgon.

2010-05-02 @ 14:47:56
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Sara

Jag är också skitnervös... pirrar i magen nästan konstant.

Försöker tänka positivt, men är sjukt rädd för att inget av våra två ägg ska klara sig..

Positiva tankar var det ja.. :)



Lycka till imorgon tjejen!

Kram

2010-05-02 @ 20:55:33
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: OL

Lycka till imorgon! Håller tummarna!

Den här gånger skall det bli ett barn !!!



2010-05-02 @ 21:26:31
Postat av: toksnippa

Lycka till idag!!

2010-05-03 @ 07:48:56
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0