lilla stjärnan

  

Vi tog ingen bild under instättningen, men detta är ungefär vad vi såg på skärmen ( om vi nu låtsas att allt runtomkring är min livmoder haha )

Det va verkligen ett starkt gnistrande sken och sen den lysande pricken, därav namnet lilla stjärnan !
hur kan vi kalla den något annat??  ;)

bara det underbara lilla livet nu är kvar i mig så blir jag lyckligast i världen  !!!!
ni anar inte hur mycket jag längtar..... eller jo det gör ni nog!

usch och inte ens halva ruvningen har gått än... puh, det går väääldigt långsamt frammåt!




Kommentarer
Postat av: toksnippa

Fint, synd att ni inte fotade då. Hoppas att stjärnan har det mysigt där i mörkret nu och växer sig större!

2010-05-11 @ 11:23:02
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0