livet står stilla !

kommer nog inte vara här inne så mycket i sommar, blir otroligt bitter bara jag kollar in på bloggen :(
blir avundsjuk på alla som ruvar eller som åtminstone är "under behandling" känns som om det bara är jag som fått domen vänta i 500 månader :(

Jag försöker vara glad, men det är jag inte !
Det här har satt sina spår i mig så hårt nu att jag mår skit nästan varenda dag !

INGENTING HÄNDER !

ingen hjälp får man och tiden står bara still.

jag kommer troligtvis ringa Ludmila i sundsvall nu i veckan för att se om det finns nån möjlighet att komma in till henne på måndag...
måndag eller tisdag är enda dagarna vi skulle kunna åka innan hon stänger, så vi får väl se vad hon säger !??

Egentligen har jag ingen lust att åka längre, men E har bestämt att nu testar vi detta oxå ! :)

annars så är ägglossningen förbi... ( tror jag ).. testade inte denna månaden för det kändes helt meningslöst !

sorry om jag deppar ner er i sommar värmen men tyvärr så är det riktigt deppigt just nu !!
önskar bara att nån kunde ta bort det onda ur min kropp !!


Kommentarer
Postat av: R

Om det finns möjlighet för er så tycker jag att ni ska åka iväg nånstans du och din kille bara rå om varandra, äta och dricka gott. Till ett litet paradis typ Kroatien? Det är inte så dyrt och så vackert. Gå snabbt att bila dit typ 24h om man har ett nattstop.

Förstår att en paus är det sista du vill ha men det kan va skönt för själen att ha något annat att se fram emot? Tänk dig en solstol, en iskall öl och klarblått hav =)



Hoppas du får en bra sommar.

Sköt om dig Kram

2010-06-01 @ 07:53:24
URL: http://vantanochlangtan.blogg.se/
Postat av: MDB

Förstår att det är jobbigt att vänta, det är det värsta som finns. Håller med R om att kanske kan du försöka att boka in något roligt för att ha något att se fram emot. Stor kram.

2010-06-01 @ 07:59:02
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Candra

Sänder en massa styrkekramar och hoppas att du får en bra sommar, för min del har det varit jätte skönt att inte bry sig om ÄL, IVF eller andra behandlingar och prover. Jag orkar inte med det och jag har nog på ett sätt gett upp helt och hållet.



Jag önskar dig/er lycka till med allt vad ni företar er, det förtjänar ni så otroligt mycket.



Kram

2010-06-01 @ 13:34:22
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com/#home
Postat av: ettvanligtliv

Förstår hur ni känner. Skönt ändå att ni utforskar alla möjligheter, på så sätt står det ju inte stilla. Gör något mysigt ihop och kom tillbaka starkare och mer uppvilade inför nästa ivf.



Jag har lagt upp några länkar om bakteriell vaginos på min blogg om du vill läsa.



Kram!

2010-06-02 @ 10:24:11
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: toksnippa

Kan vara skönt med en brejk också, jag hoppas ni kommer tillbaka med massor av jävlar anamma - tror på er!! KRAM!

2010-06-02 @ 11:11:19
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: mamma-wannabe

Kramar i massor till dig!!



Ursäkta denna långa kommentar - hoppas du orkar läsa hela - ta till det det du vill och strunta i resten - men jag tänker på dig och hoppas på det bästa!!



Jag var väldigt frustrerad av allt väntande för något/några år sedan, då väntade vi på utredning och på att få remiss till IVF. Allt drog ut på tiden bland annat därför att vi flyttade, men också för att allting hela tiden fastnade i landstingsadministrationen och det var olika landsting, och det var semestrar.



Jag fick ett plus (naturligt) men det var MA i 9 veckan - det hände i mars (hoppet tändes trots allt) och sedan fick vi tid för utredning i september - och sedan flyttade vi och sedan remiss till nya landstingets kvinnoklinik och sedan remiss därifrån till IVF-kliniken - jag höll på att bli tokig på all tid det tog, all väntan, i varje moment, men jag började prata med en kvinna (terapeut eller psykolog kommer inte ihåg)som var utanför ALLT som "inte hände" - det hjälpte mig - för jag höll på att bli tokig. Det passar inte alla, jag vet det, men hitta en ventil som passar dig (det kan var något/någon helt annat) och utnyttja den ventilen och försök att ha en bra sommar (förhoppningsvis den sista "barnfria", så passa på att göra vuxen-grejer och par-grejer och NJUT!)



Massor med kramar - tänker på dig!!

2010-06-02 @ 20:17:54
URL: http://familjecirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0