Ruvardag 1

Ja då va man inne i karusellen igen på riktigt! Helt obeskrivligt!

Jag är fortfarande jätteglad och känner att det här kommer att lyckas !
Bara känslan att veta att lilla stjärnan är därinne får mig att må bra !

För visst kan den väl inte vara borta redan ?

Nä... klart den är därinne och försöker hitta bästa möjliga platsen !

Denna gången blir det inga ruvar ritualer.... inga pussar på lycko ankan eller pussar på magen !
Nope... Nu kör vi bara.... lite låtsas som ingenting är det väl som gäller just nu!
Eller snarare låtsas att jag är gravid ;)

Det kommer inte heller bli några böner till högre makter.... trots att jag inte är troende så bad jag varenda kväll förra ruvningen att den lilla skulle få stanna !
Men icke! Så det blir inget med det heller.... Jag ska försöka vara precis som vanligt bara! Inga konstigheter.
Lätt att säga nu på dag 1 hahahaha

Just nu äger jag endast ett enda graviditetstest.... så vi får väl se.... kan ju inte testa i onödan ! För jag vet inte om jag vill köpa några fler!
Det får vara nog nu känner jag!

ETT test är allt som kommer att behövas ;) och det kommer visa ett plus, så är det med det!

Positiv energi flödar igenom mig! hihi

Detta är ju den "lätta" veckan då allt fortfarande är möjligt och drömmen kan bli sann !
Jag vet inte ens om jag vill att tiden ska gå fortare... jag vill stanna i den här bubblan lite till !
För just nu i min lycko bubbla är jag LYCKLIG & GRAVID !!!

Testdag 21 Maj och det är löjligt långt dit.... kan inte ens se så långt fram... en evighet!

Längtar, hoppas och önskar ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja.

Kör med lite samma mynt =) tar dagen som den kommer och försöker inte ens känna efter.. och jag tror att det lykkas =) Nu vet man lixom vad som händer med kroppen.



Stort lycka till!

Mia

2010-05-04 @ 15:46:37
URL: http://www.prackan.blogspot.com
Postat av: Plusresan

Den enda gången jag plussat efter IVF var nu senast och då fokuserade jag mycket mindre på symptom, vad man borde och inte borde göra/äta osv. Försökte leva som vanligt...



Hoppas nu det här går vägen!!!!



KRAM

2010-05-04 @ 16:14:03
URL: http://plusresan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Stort grattis till ruvningen! Denna gången kommer det gå vägen, med eller utan anka!

Kram, kram

2010-05-04 @ 20:08:37
Postat av: Åsa

Stort grattis till ruvningen! Denna gången kommer det gå vägen, med eller utan anka!

Kram, kram

2010-05-04 @ 20:09:21
URL: http://www.asa1977.blogspot.se
Postat av: MDB

Håller tummarna för att det är nu det gäller. kram.

2010-05-04 @ 22:51:31
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: mamma-wannabe

Härligt att du är ruvare :)

Håller tummarna!

Kram

2010-05-05 @ 08:31:16
URL: http://familjecirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0