Ruvardag 2

 Ja inte går det undan direkt!

Trodde jag skulle vara så mycket lugnare denna gången.... eller ja... det kanske jag är oxå, men jag trodde inte jag skulle vara lika nervös...!!

Lugnare men mer nervös ! Hade hoppats på att det bara skulle kännas som väntan varje månad mellan ägglossning och mens.... då är jag ju inte direkt nervös, men det är jag nu!

Och jag tänker nog på det varenda minut, trots att jag försöker låta bli!
Dagarna är verkligen långa!

Jag har fortfarande inget sagt till min mamma så det är INGEN som vet vad vi har gjort! Det får förbli så har jag bestämt! Känns bra!

önskar man hade haft nån resa eller nåt inplanerad så man hade haft nåt annat att tänka på! Miljöombyte hade inte vart fel.

annars händer det ingenting här.... Får se om några dagar om man börjar känna något??



Kommentarer
Postat av: toksnippa

Grattis till ruvarstatus, försökte skriva igår men fick felmeddelande hela tiden. Så försöker igen ;-)



Du får börja sysselsätta dig själv nu, dagarna har en förmåga att gå olidligt sakta tyvärr.

2010-05-06 @ 11:53:14
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Sara

Så känner jag med, att fan att jag ska behöva göra allting när det inte ens är mig det är fel på. Orättvist, men vad gör man inte liksom.



Och jag håller med, bloggen är verkligen guld värd.



Känner du av någonting än? :)



KRAMAR

2010-05-06 @ 18:35:37
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0