Ruvardag 4

Dagen är slut och efter helgen kommer jag vara på ruvardag 7... wow
en veckas ruvning och då borde vår lilla stjärna fäst om den nu behagar stanna därinne ??

Idag vet jag inte om jag kännt något ?? eller såhär va det...
när vi skulle äta så lassade jag upp löjligt mycket mat och åt upp alltihop, efter detta fick jag ont i magen, typ lite tung i magen / lätt mensvärkskänsla... tror jag?
Så jag har ingen aning om jag har ont i magen för att jag åt för mycket eller om det är något annat som känns. Jag har nämligen fortfarande samma känsla i magen, nu 6 timmar senare !

Ja det är inte lätt att veta vad man känner i denna karusellen, allt analyseras!

Är på cd 25 idag så nästa vecka skulle det kunna visa sig hur detta slutar, om inte mensen blir sen förståss eftersom ägglossningen va sen ??

Ja ja... har ingen mens kommit på hela nästa vecka så kommer mitt hopp att flyga mot skyarna ;)
denna gången finns ju inga vagitorier som skjuter fram mensen i alla fall !

Låt det gå vägen nu !!!!



Kommentarer
Postat av: Tea

Hoppas verkligen att det går vägen nu!

2010-05-08 @ 11:35:31
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0