Ruvardag 8

börjar bli otroligt jobbigt nu ! Vaknade även idag av en dröm som innehöll massa blod !
INTE KUL !

hoppas oxå varje morgon att jag ska vakna av en ny dag med något symptom. Men icke då !
Idag är det cykeldag 29 och om man jämför med förra månaden så fick jag mens på dag 30.... alltså imorgon !

nu vet jag ju att jag troligtvis inte kan hurra för det för kommer det nån mens så kommer den vara grymt försenad! 4 dagar sen ägglossning kanske betyder 4 dagar sen mens ?? plus massa nervositet på det, vilket betyder ännu mer försening !
gahhhhh, kommer bli tokig på detta!

om jag bara hade haft lite självklara symptom så hade man kanske vågat testa, men som det är nu vet jag inte om jag någonsin kommer våga testa!  Testar jag nu och får minus så är ju drömmen slut!! och det klarar jag inte av !

Jag som varit så säker ett tag, ni hör hur jag verkligen börjat tvivla va !!?
tycker att jag har känns av små saker, men nu känner jag noll och det gör mig livrädd!

om jag tänkt på detta ungefär en gång per minut de andra dagarna, så tänker jag på det varenda jävla sekund nu, och det tar på krafterna !
Måste försöka hitta tillbaka till min positiva lilla håla igen, men hur?? !

ge mig ett par rejäla ömma bröst och släng in en spya på det så kanske jag skulle våga testa !!

Visst är jag självklart superglad för varenda dag som mensen inte behagar dyka upp, men samtidigt känner jag ju att ska den komma så kan den ju likagärna komma nu, så jag slipper denna tortyren !

Men hoppet är inte ute än på långa vägar i alla fall.... det har bara börjat vackla lite !!
behöver jag tillägga att troscheckningen är igång på fullaste allvar.... smått panik.!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0