Imorgon smäller det

Dax för första sprutan... imorgon kväll inviger vi menopur sprutan !
Känns som om jag är lite mer redo nu i alla fall, så nu kör vi väl då !

Jag blöder fortfarande tyvärr efter punkteringen av cystan... vet inte varför men jag hoppas det lägger av snart, för det är så fruktansvärt tröttsamt!

Jag undrar så vad det är som blöder..?? vart det kommer ifrån ? Får ju aldrig något svar på nånting !
Dessutom såg jag nu att sköterskan fyllt i mitt dagboksblad fel... hon har skrivit med 31 nov... som alltså inte finns.

Tröttsamt !

Om cirka 2 veckor så ligger jag i den där helvetes stolen igen... och förhoppningsvis har dom plockat ut det där guld ägget som vi så länge har längtat efter !

Nu gäller det bara att komma ihåg att halvera sprayen imorgon och veckorna fram över.


Kommentarer
Postat av: ettvanligtliv

Härligt att ni är på gång igen. Då börjar jag hålla tummarna extra hårt nu. Kram

2010-12-01 @ 09:23:59
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0