Spraydag 6

Ja, då va man mitt inne i suprecurens värld ! 6 dagar har hunnit gå och faktiskt så går det undan rätt rejätl. Har varit bortrest och knappt hunnit tänka på att jag sprayar. Vilket är bra !
Förutom igår då när jag va riktigt förbannad och arg under dagen och kunde inte komma på varför.
kom på att det kan vara sprayen och lite klimaterie besvär ;)

Vaknade inatt med lite mens känningar och då slog mig tanken att den skiten kanske är på gång oxå.... hade jag oxå glömt av !
Så när jag började räkna idag så ser jag att jag är på dag 28 vilket betyder att mensen kan komma vilken dag som hellst.
dag 29-30 har varit standard nu ett tag så vi får väl se om det kommer igång imorgon kanske !?

och som många gånger förr kommer tanken... detta kanske är sista mensen på länge... ?

Om en vecka ska jag till sahlgrenska. Det blir vul och genomgång av menopuren. Och förhoppningsvis inga cystor !
Är lite smått livrädd för det faktiskt !
Sen antar jag att det är sprutstart... Oj.... så inte redo för det heller denna gången !
kommer bli otroligt jobbigt att springa och ta blodprover stup i kvarten.

Jag är lite besviken på mig själv för jag skulle ju köpa massa vitaminer och tjafs men det blev ingenting med nåt... orkar inte tänka på det.
Akupunkturen går jag ju fortfarande på en gång i veckan, men jag kan inte påstå att jag tror på att det fungerar.
Inte denna sortens akupunktur. Nej, jag borde gått på såndär kinesisk i stället men pengarna & tidsbristen sa stopp.

vet inte hur länge jag ska gå på akupunkturen..?? Hon sa att jag själv får avgöra det... och jag har då ingen aning ?
Tror jag kör på fram tills det börjar närma sig äggplock.... usch äggplock.... jag kan inte förstå att jag ska behöva gå igenom det igen ! FAN OXÅ !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0