börjar bli nervös

sov jätte dåligt inatt, låg och drömde om cancer i livmodern och det gjorde mig nervös så jag kunde inte sova.

Jag är nervös inför mens starten nu... väldigt nervös. Jag ska jobba hela dagen imorgon & torsdag för en annan tjej som är ledig, så det finns ingen chans att jag kommer kunna vara hemma om den kommer. Phu så det bara måste gå bra denna gången !

Jobba långa dagar och sen akupunktur efter det... som jag inte heller får missa!
Fan och idag har det dragit lite i magtrakten så jag är livrädd att det är pågång!
Dag 28 imorgon så möjligheten finns ju tyvärr att den kommer !

Snälla gode gud, få den att vänta tills på fredag eller lördag !!!!!  och sen va det ju bara så oxå att den MÅSTE ha kommit på lördag annars får vi inte börja med ivf innan nästa år...

Gahhh jag blir tokig!! Känns som om det är lite mycket press just nu !

Kommentarer
Postat av: Mia

Har precis hittat din blogg och känner igen mig i dig. Du har bara kommit längre i er process. Jag känner dock att det är din verklighet som håller på att bli min. Jag ska följa dina inlägg och försöka att se på det hela realistiskt. Vet inte med dig, men utrop med "lycka till" och "Så synd att det inte gick" är tröttsamma, även om de är väl menade. Men ensamheten är total, hur man än ser på det. Jag kan bara säga att jag vet hur det är! Allt för väl!



/Mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0