Dag 1

Då va dag 1 här då... eller 29 om man hellre vill kalla den för det !

Jag klarade mig hyfsat bra idag smärtmässigt! 2 panodil + i naproxen oxå min nya TENS apparat som jag fick lånat av min sjukgymnast !

Denna kombinationen gjorde att jag klarade av min långa jobb dag och jag lever fortfarande !

vet ju tyvärr inte hur mycket apparaten egentligen hjälpte eftersom jag inte vågade prova med bara den... hade gått illa i såna fall om den inte hjälpt, så det fick bli lite tabletter oxå!

Imorgon blir det först akupunktur igen och sen ska jag ringa sahlgrenska för att få ett start datum !
Då blir det antagligen ivf innan jul i alla fall då.... fjärde försöket tjoho !
Jag vet inte vad jag känner egentligen... är inte jätte laddad direkt att börja om igen. Hade nästan kunnat tänkt mig att väntat lite, men tiden går ju och jag känner att vi inte har tid att vänta!
Så nu kör vi så det ryker och vem vet, kanske sitter jag gravid på julafton utan att veta om det ?? !

Välkommen hit Mia oxå, ska bli spännande att även följa din resa !

Dag 21 blir det troligtvis nudå att börja med sprayen igen... Phuuu blir matt av att bara tänka tanken... Inte för själva sprayen i sig utan för att hålla alla de jävla klockslagen...
Ska iväg på ett stort partajj den helgen jag kommer börja med sprayen, så jag hoppas att inte biverkningarna kommer allt för fort denna gången! För den festen tänker jag inte missa.... kanske blir det den sista ? ! ;)

ja ja.... om 21 dagar börjar resan om igen.... hoppas att ni återigen följer med mig !


Kommentarer
Postat av: Emme

Varför ber du inte Sahlgrenska att få göra den korta metoden? Då slipper du sprayningen....

2010-10-22 @ 09:56:53
Postat av: MDB

Håller tummarna för en gravid jul!

2010-10-22 @ 17:34:03
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Du + jag och framtiden

Ha ha, visst är det träligt med alla dessa tider! Snacka om att livet blir inrutat.... Men förhoppningsvis leder det till något gott! Jag kommer självklart följa din resa!!! Förhoppningsvis sätter jag igång en månad efter dig! Önskar dig all lycka till!!



Nu tar vi hem det här!!

2010-10-22 @ 17:42:08
URL: http://dujagochframtiden.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Önskar er all lycka till när ni börjar igen om 3v. Jag började spraya förra veckan inför vårt första IVF och det känns nervöst och förväntansfullt.

2010-10-22 @ 20:35:21
URL: http://ofrivilligtbarnlos.blogspot.com
Postat av: ettvanligtliv

Kommer att följa er tills ni lyckats och även efter :) Mina och sambons tummar och tår är hållna för er tills det inte behövs mer.

Kram!

2010-10-23 @ 00:02:54
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: mamma-wannabe

Klar jag följer med... hoppas det är den här gången det händer!!



Du har fått en award av mig



Kram

2010-10-27 @ 10:13:39
URL: http://familjecirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0