förändrad mens ?

Hrm, kom precis på en grej... Jag ska ju börja med akupunkturen nästa onsdag.
Hoppas verkligen inte att den fuckar upp min mens på något sätt ???

Är det någon som vet om mensen ändras av akupunktur ?

Vore verkligen inte bra, eftersom jag bara har max 2 dagar på mig att spela på den, alltså den får max vara två dagar tidig eller två dagar sen, annars är det goodbye Ivf försök innan 2011.

ja ja, ska försöka att inte tänka på det för då blir den väl sen bara därför !

Hade allt vart skönt att fått börja nu på en gång så man fick det överstökat!
Fast samtidigt drar jag en stor jävla suck av tanken att börja om igen !

Det tar verkligen aldrig slut, jag trodde aldrig i mitt liv att jag skulle behöva genomlida något sånthär !!

Kommentarer
Postat av: H

Vet inte om det är så för alla men min mens har blivit mer regelbunden sedan jag började på AM-kliniken. Håller tummarna för dig!

2010-10-10 @ 10:35:16
Postat av: Mikaela

Jag går på akupunktur så att min mens skall bli kortare och ändras lite men jag har ju bara varit två gånger så inget har hänt ännu iaf!

2010-10-10 @ 11:16:46
URL: http://varfinnsminbebis.blogspot.com
Postat av: Gräddnosen

Jag gick på akumpunktur och när jag skulle ha min äl så blev den nästan en vecka sen. Vet inte om det beror på akupunkturen eller om det var IVF:n som ställt till det.

2010-10-10 @ 17:04:42
Postat av: Pi

Har aldrig gått på akupunktur för fertilitetens skull, men vet att det funkar i andra sammanhang, så varför inte för detta?



Du har fått en Award av mig. Ta det för vad det är, en uppskattning från mig till dig. Du behöver inte "svara" på den.



Ha det gott, och ta hand om dig!

2010-10-11 @ 22:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0