negativa arne

Mensen är över, men det fortsätter att komma blod när jag är på toaletten :(

FAN FAN FAN, ska det här aldrig ta slut ??

Jag vill bara leva normalt, men det här är inte normalt!
Det är väl inte meningen att man ska blöda i 3 veckor och vara utan blod i en enda vecka i månaden !?

Pratade precis med gynmottagningen här i min stad och det är då fan ingen som tar mig på allvar !
Dom verkar tycka att det inte är nån fara eftersom det är så liten mängd.
Men jag kan ju inte leva som vanligt, jag kan inte ens ha sex med min egen man, trött på detta!
Varför blöder jag hela tiden ???

Så än så länge har jag ingen tid för undersökning ens.... sköterskan skulle kolla med en läkare för att se om jag behöver komma in... "behöver komma in"
Åh det är ju inte det det handlar om.... jag vill ju bara veta vad det är för fel på mig??
Och om det finns något som kan få bort dessa skumma mellanblödningar...?
Annars står jag snart inte ut mera, då börjar jag med p - piller igen och ger fan i hela barn verkstaden !!

Åhhh så arg ! Trodde verkligen det skulle sluta när mensen va över.

Sen frågade jag om man kunde boka in ett nytt cellprov om man ändå kommer in på undersökning.
Men nej det gick inte.... ??? What !
Jag skulle vänta tills jag fick en ny kallelese....
Men hallå, tänk om jag hamnat emellan då eftersom vi flyttat runt..?
FAN ingenting går min väg just nu !

känns som om jag bara går och väntar på domen.... cancer och operera bort hela livmodern, jag förväntar mig det värsta ! Känns som om gud vill visa mig att "du kommer aldrig att få barn så glöm det "

låter jag negativ idag.... Oh ja !!


Kommentarer
Postat av: mamma-wannabe

Men vad händer?!?!

Så här ska man inte behöva må.

Hoppas innerligt att de börjar lyssna på dig och söka efter ett svar på varför du blöder.



Mina slemhinnor blev helt toktorra efter hormonerna vid IVF 1, och då blödde jag mellan mens, men det har ju rättat till sig nu. Så det borde väl inte vara hormonrelaterat - eller?!



Riktigt Många Kramar till dig "M"

- det känns som att du behöver dem lite extra idag.

2010-10-29 @ 13:55:14
URL: http://familjecirkus.blogg.se/
Postat av: Pi

Men du måste nog kontakta en privatpraktiserande gynekolog, så du får komma på en undersökning. Hade som sagt en kompis som blödde under sin graviditet, och det var inget bra besked hon fick. Vill inte skrämma upp dig, men GÅ OCH KOLLA!

2010-10-29 @ 16:08:50
Postat av: M

Hej, va jobbigt du verkar ha det :-( Det där med blödningen tycker jag inte verkar så farligt men det känns kanske inte så bra.Sen undrar jag varför du inte kan ha sex med dig pojkvän när det är lite blod?

2010-10-29 @ 16:24:01
Postat av: Anonym

Varför skylla på Gud, förstår att det är tungt men han vill bara vårt bästa, det finns en mening med allt du går igenom ska du se en dag:) Kram på dej

2010-10-29 @ 19:12:39
Postat av: Gräddnosen

Jag tycker mycket tyder på att det är endometrios du har. Gå till en annan gynekolog och stå på dig. Det är INTE normalt att blöda så länge.

2010-10-29 @ 20:06:36
Postat av: Vickis

Hej har precis börjat läsa din blogg. Har ett mf och ett avbrutet IVF-försök bakom mig och vi ska starta ett nytt försök i slutet av november. Vi kommer oxå byta till Menopur och hoppas att det är vår grej! Korta protokollet denna gången vad jag kan förstå, ska kontakta min läkare på måndag. Skönt att veta att vi är fler som kämpar.

Kram på dej "systrami"

2010-10-30 @ 09:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0