slumpen

Ska fylla på med fler inlägg under dagen, men tänkte bara hoppa in och säga att ja det va Milan, aldrig mer att jag träffar denna karl, borde inte få jobba med människor!

när jag frågade vad han trodde om våra chanser så sa han att det gick tyvärr inte att svara på, men han jämförde med att "kasta en penna i en papperskorg"

han visade att om man kastar en penna i en papperskorg så missar man troligtvis första gången, och andra gången så kanske man missar igen, men sen tredje gången så kanske man träffar.......

Öhhhhh ! Slumpen alltså eller ?

Killen är ju dum i huvudet !!!

Kommentarer
Postat av: Candra

Jag och maken var bara på Sahlgrenska för en introduktion och jag fick ändå samma uppfattning som jag fått bekräftad av dig nu. Man kan ju tycka att människor som jobbar med människor i en svår och jobbig situation borde ha mer förståelse och jobba för att vara där för dem, den läkaren du fick träffa borde inte få vara där och definitivt inte träffa några människor alls.



Att komma ut därifrån ska kännas bra och inte pissdåligt, det är synd att man ska behöva betala för dessa behandlingar på privatkliniker men på en privat får man förmodligen bättre bemötande. Tänker på er och sänder massa kramar

2010-10-07 @ 10:47:19
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com/#home
Postat av: Avlängtantilldig

Tragiskt att såna människor jobbar inom såna här områden. Vi går inte på privatklinik utan på sjukhuset i stan men där är de helt fantastiska så det har nog inte bara med privat kontra offentlig vård att göra.

Det puckoläkaren troligtvis försökte säga med sin kasta penna förklaring (?!?) är en sal vår läkare pratade med oss om. Han sa att förutom en massa andra faktorer så är det så att kvinnor inte producerar ägg av samma kvalitet varje månad. En del kanske släpper bra ägg varje månad, en del var tredje, en del var tionde - det kan man inte veta, men det är såklart också en sak som påverkar resultaten.

Vad jag förstått på andra så verkar det ju finnas ok läkare även på Sahlgrenska - jag hade försökt byta läkare.

Lycka till framöver

2010-10-07 @ 12:19:35
URL: http://enmammautanbarn.blogspot.com
Postat av: ettvanligtliv

Vilken jävla idiot! Fler som blivit behandlad som ni borde gå ihop och anmäla karln. Helt oacceptabelt beteende!

2010-10-07 @ 12:49:56
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Tonci

Men vilken idiot! Såna skulle inte ens få gå i närheten av sjukvården!!! Hur kan han jämföra barnlösheten med att kasta penna i en papperskorg??????? Vad fan tänkte han???

Jag är verkligen ledsen för att ni blev bemötta så felt sätt. Kan ni välja en annan läkare? Eller har ni möjlighet att välja en annan klinik?

Kramar

2010-10-07 @ 12:50:03
URL: http://vivillockshabarn.blogspot.com/
Postat av: mamma-wannabe

Kramar i mängder så ska det verkligen inte behöva gå till!!

Begär annan läkare, jag träffade en fantastisk kvinna idag (har inte haft henne tidigare), på Sahlgrenska, även om hon inte kunde ge mig positiva besked rakt av så var hon rak, ärlig och saklig men framföra allt, trots 30 minuters försening, otroligt medkännande och förstående.

Tänker på dig!!

2010-10-07 @ 15:38:47
URL: http://familjecirkus.blogg.se/
Postat av: Lilla Jag!

Men fy f-n vilken idiot!!!!!! Jag skulle byta direkt. Det är ju jätteviktigt att man har förtroende för sin läkare under allt man går igenom.

Lycka till!

2010-10-07 @ 18:55:00
URL: http://hurskadetgo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0