16 dagar kvar

Usch då kan inte förstå att det bara gått en enda dag frammåt - jag börjar inse hur lång väntan det här kommer vara! Ruvardag 2 alltså och tiden har stannat helt och hållet!

blir rädd när jag tänker på hur många som faktiskt ruvar nu.... de andra gångerna har jag önskat och bett om att jag ska få tillhöra den rätta sidan - den sidan som lyckas.... men lik förbannat har jag alltid tillhört skit sidan den misslyckade sidan som fått vältra sig i blod & sorg !

Jag tycker det räcker nu, Nu måste jag få tillhöra det gäng som får gå vidare i livet och bli lyckliga !
Men det skrämmer mig att det finns två sidor ! Många kommer bli besvikna och ledsna och några lyckliga få kommer bli lyckligast i världen !

Så rädd det är jag, jag vill inte hamna på fel sida denna gången oxå :(

Men jag har fortfarande en härlig känsla och kan inte låta bli att ta mig över magen flera gånger om dagen !
Men dag 2 !!! Hallå, det är ju fortfarande ingenting !
Kan inte förstå att det går såhär sakta!
kvällen igår ville aldrig ta slut!
2 helger till ska komma och gå, tålamod är inte min starka sida!



Kommentarer
Postat av: S

jag håller tummarna för dig! vad gör du på dagarna, jobb eller plugg eller något? det får ju tiden att gå.

2010-09-06 @ 14:44:41
Postat av: ettvanligtliv

Förstår att det går sakta... Du kanske ska börja måla eller nått? Bra sätt att släppa ut lite känslor på.

2010-09-06 @ 15:25:30
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Candra

Det är jobbigt att vänta och tiden verkar gå extra långsamt, håller tummarna att det blir er tur den här gången.

För övrigt så verkar alla IVF försök misslyckas på första försöket men dem flesta lyckas på andra, håll hoppet uppe och unna dig något.



Kram

2010-09-06 @ 15:46:22
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com/#home
Postat av: Miss S

Tack för din fina kommentar! Önskar dig verkligen all lycka med ruvningen! Hoppas du tillhör den lyckligt lottade skaran!

Kram

2010-09-07 @ 10:16:59
URL: http://www.baby-langtan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0