akut längtar sjuka !

Tar tillbaka det där om att jag inte känner något... Har varit öm om magen hela dagen och det gör extra ont när jag sitter eller ligger konstigt!
Har gått och tagit mig på magen hela dagen och det har fått mig att längta något så enormt !!

Fick såndär akut längtar sjuka !!
Åh jag vill så gärna få vara gravid och känna mitt barn sparka innuti mig !
Jag längtar så mycket att jag spricker snart!!

Kan inte ens föreställa mig hur det skulle vara om vi misslyckas en gång till....det går bara inte, kommer jag någonsin kunna resa mig igen då ?
Nä denna gången måste det vara våran tur !
Vill så gärna att det ska vara lördag så vi åtminstone vet om jag blir ruvare eller inte !!

snart börjar spänningen oxå med alla som redan börjat ruva !... Usch är riktigt nervös hur det ska gå för alla !
kan ju gå precis hur som hellst, men jag hoppas att det blir en löjligt stor baby boom så vi alla kan lägga ner våra jäkla barnlöshets bloggar !!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller tummarna och hoppas att jag kan få vara med i babyboomen när jag sätter igång med mitt första försök nästa månad!

2010-09-01 @ 19:04:01
Postat av: Jenny

Det vore verkligen något om en massa bloggar man läser förvandlas till gravidbloggar istället!!

2010-09-01 @ 19:11:34
URL: http://abigpart.blogspot.com
Postat av: ettvanligtliv

Snart kan du ändra namnet på bloggen till "Lycklig i eviget" eller "Lyckliga verklighet" :D

Kram!

2010-09-02 @ 13:25:35
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Tea

Babyboom låter bra tycker jag!

2010-09-03 @ 18:00:28
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0