förbannad

Såg en tjej på bussen precis som va gravid med en jätte söt liten kula !!
FAAAAAAN !!!
Jag vill bara gråta nu, men det finns inga tårar !
Jag vill så gärna vara gravid !
Kommer min dröm någon gång slå in ??

Många ivf are som lyckades börjar nu bli riktigt stora och bebisarna är påväg inom en kort framtid och jag är så jävla avundsjuk !!
Det gör så ont i hjärtat på mig och det enda jag hör i huvudet är vad läkaren på sahlgrenska sa vid inskrivningen:
"- Vi kan hjälpa många, men vi kan inte hjälpa alla "....
Va det ett tecken redan då eller ?? att vi inte kan bli hjälpta ?? Kommer jag aldrig att få uppleva känslan av en sparkande bebis i magen ??

arg, irriterad och ledsen, och förbannad över den satans mensen som aldrig vill komma igång !

NÄR SLUTAR DET ATT GÖRA SÅHÄR ONT !!!!


Kommentarer
Postat av: ettvanligtliv

Det är absolut inte ett tecken! Ni kommer att lyckas tillslut, ge inte upp, snart är ni där. Snart är ni igång igen och det kommer att kännas mycket bättre.



Kram!

2010-09-23 @ 08:26:16
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Carro

Avundsjuka.. Det är nästan den känslan som är värst.. Det slutar ju alltid med att man blir ledsen över att man ska sitta och smygtitta på andras lycka.. Usch..



Jag känner verkligen med dig.

Kram

2010-09-23 @ 20:45:16
URL: http://carolinatjader.blogg.se/
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Usch, jag vet att inga ord tröstar! Men jag kan bara beklaga att det inte funkade för er den här gången heller. Jag vet precis hur det känns. Men på något sätt så reser man sig igen. Längtan e starkare än tanken på att ge upp.

Vi har ju gjort 10 försök så jag vet :)

Det e oxå oerhört frustrerande när allt ser perfekt ut men ändå så funkar de inte.



Hur e det nu, får ni många befruktade ägg? Har ni pratat om långtidsodling? Vi testade det först på vårt 6:e försök, då vi blev gravida.

Har ni testat Prednisilon? Det e många som det har funkat för med det. Det ska jag oxå kräva nästa gång.

Hur ser dina sköldkörtelvärden ut? TSH, T3 och T4. LSH ska helst ligga mellan 1-2 för att vara optimalt för en graviditet.

Lite tips från mig bara :)

KRAM!

2010-09-23 @ 22:24:40
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0