nervpirrande

Börjar bli nervös nu, men tycker ändå att OM det skitit sig totalt och att inget blev befruktat borde dom inte ringt redan idag då?
Eller väntar dom ändå in i sista sekunden ?
Usch vågar inte tänka på det ens !

Träffade min syster idag som frågade vad vi hade för planer till helgen....
Haha här ska vi förhoppningsvis åka och få en liten bebis instoppad i mig, det största och bästa som kan hända oss ! Men eftersom hon ingen vet så blev det ett litet lugnt svar : "vet inte riktigt, vi har inga direkta planer"
och min hjärna höll på att explodera ;)
Tänk att vi kan hålla på med såna här stora och livs viktiga saker utan att någon vet.... det är ju inte klokt egentligen !

Nu ska jag i alla fall sätta mig framför en film med chips & djungelvrål och förhoppningsvis kommer jag kunna sova något inatt utan att nervositeten äter upp mig!

Tack så mycket för ert stöd tjejer och håll era tummar lite extra imorgon så jag får äran att bli en ruvare för tredje gången !!!

Kommentarer
Postat av: Turbo

Oj, vad nervöst inför morgondagen! Håller tummarna stenhårt för 4 små kanonembryon imorgon. Läste lite om diskussionen angående 2 återförda om du har du chansen till det så skulle jag absolut rekommendera det. Jag hade vid min 3:e IVF inte en tanke på twins utan ville bara öka oddsen för graviditet. Blir man sen gravid och dessutom tvillinggravid så är det ju bara en bonus! De allra flesta tvillinggraviditeter går faktiskt också bra!



Turbo-kram och stort lycka till imorgon!

2010-09-03 @ 20:13:16
URL: http://turbolina-twin.blogspot.com/
Postat av: Carro

Åh jag hade aldrig klarat att vara tyst :-) Vår första IVF var hemlig men sen berättade jag för vänner och familj. Nu vet hela världen och det är jätte skönt. :-) Stort lycka till i morgon,från och med i morgon får vi hålla både tummar, tår och muttan!

yiiihaaaa! :-)

2010-09-03 @ 23:21:58
URL: http://carolinatjader.blogg.se/
Postat av: Sara

Försår att det känns nervöst, men du har mina tummar.

Jag skulle aldrig kunna vara tyst och inte berätta för våra nära och kära. Jag har hela tiden velat ha deras stöd under våran resa, men alla är olika :-)

2010-09-04 @ 09:27:34
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Tea

Hoppas allt gått bra!

2010-09-04 @ 15:27:30
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0