Ruvardag 4

Okej era svar på när embryot fäster va väldigt lika, 3-4 dagar efter ET alltså.
Vilket betyder att det skulle kunna ha fäst nu ???

Endel räknar ju även ET som dag ett och i såna fall skulle jag vara på dag 5, men jag räknar ET som dag 0, så tillbaka till ruvardag 4.

Detta är inte roligt ! Jag vill ha tillbaka känslan som vi hade när vi lämnade sahlgrenska med våra små pyren.
Jag va så lycklig och trodde stenhårt på detta !

Nu går jag redan i ett vakuum och stör mig bara på att jag ingenting känner !
Frustrerande att man inget kan göra för att hjälpa det på traven. Bara gå här och göra ingenting!
Försöker verkligen tänka att det bara måste gå vägen men sen stoppar hjärnan mig och säger att det är precis lika stor risk att det går åt helvete igen !

Usch detta är så jobbigt, och man hinner tänka så himla mycket på bara några dagar!
Stör mig på att som vanligt så känner alla andra som mensvärk men inte jag !
pytte pytte lite nån enstaka gång bara men på er andra låter det som om det verkligen känns !

Åhhh jag vet att jag ska låta bli att jämföra mig med er andra men, det är ju så många andra som ruvar så det är svårt att låta bli. Och det har stämt alla andra gånger förut.... de som känner mest har lyckats och kvar har jag stått utan att få smaka på kakan :(


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag kände också mest hela tiden tills ruvardag 3-4 nånting, nu har det avtagit o kommer ibland bara korta stunder.

Det är svårt att låta bli o jämföra med andra.. Jag har googlat runt o jämför med alla trots att erfarenheter ser olika ut vid ett plus/minus.

2010-09-08 @ 12:16:13
URL: http://abigpart.blogspot.com
Postat av: ettvanligtliv

Försök slappna av bara. Du hjälper inte dig själv genom att stressa. Det finns måååånga som inte känner ett dugg i magen innan de plussar. Det är så otroligt olika att det inte är någon idé att jämföra.



Tänker på dig och dina små pyren i magen =)

Kram!

2010-09-08 @ 15:01:49
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: MDB

Tänk på att det ändå finns många som inte har någon aning om att de är gravida förrän de tar det där testet (och då har de ofta gått en eller flera veckor än testdagen som man får vid ivf). Du kan absolut vara gravid oavsett hur många "gravidsymptom" du har eller inte har. Kram!

2010-09-08 @ 19:19:37
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0