200 dagar kvar.

Har inte satt in nån babyticker än ( för jag fattar inte riktigt hur man gör, vet att man ska kopiera koden men vet inte vart jag ska klistra in den för att få den på sidan i hörnet ?)

Men hade jag haft en babyticker så hade den just nu sagt att det är 200 dagar kvar till vår pluttis kommer ;)
WoW betyder att 80 dagar av graviditeten har passerat och det känns helt okej.

E har fått fnatt och kan inte slita sig från att renovera i bebisrummet. Jag tycker ju att det känns aningen tidigt men samtidigt får man tacka och ta emot. Om renoverings lusten finns där så är det ju bara köra på.
Det är ju ändå bra om det görs innan våren/sommaren för då kommer vi göra så mycket annat roligt så man inte vill vara inne och slipa i nåt rum.

Min renoveringslust har inte infunnit sig än men jag är säker på att den kommer så fort det blir tal om att få upp tapeter och målning, och att inreda rummet - sånt tycker jag är roligare!
Jag tycker ju fortfarande att det är så overkligt att det faktiskt ska bo någon därinne ??
Längtar så tills det börjar röra sig där inne i magen så man känner av skrutten.
Måste ju vara en helt otrolig känsla..


Kommentarer
Postat av: Louise

Det ÄR en otrolig känsla:) kram!

2011-02-17 @ 12:55:48
URL: http://ivfmare.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har just lagt till en baby ticker på min blogg. Nu kör ju jag i och för sig Blogger, så det kan ju se annorlunda ut hos dig, men jag gjorde så här:



1. Gå till sidan du vill hämta "tickern" ifrån. Där får du en .html-kod som du kopierar.

2. Gå till Design-läge för din blogg.

3. Hos mig heter det att man lägger till en Gadget i högerspalten av bloggen. Skapa en ny Gadget (välj "Lägg till en Gadget").

4. Under "Innehåll" klistrar du in .html-koden som du kopierade i steg 1.

5. Välj Spara.

Klart! :-)



Lycka till!

2011-02-19 @ 15:14:25
URL: http://narettplusettblirtre.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0