bebisrum

Det där tomma extra rummet ja...
Nu ska det då äntligen få bli ett bebis rum som vi har velat så länge och för några dagar sen rev E ner alla de fula tapeterna därinne.

MEN : Vart är min fantasi ?? Vad ska vi göra med rummet ?? Hittar ingen inspiration...
Ska vi måla eller tapetsera ? Ljust eller färgglatt ?
Vad ska vi ha för typ av möbler därinne ??

Många frågor på en gång och jag har ingen aning om hur vi ska göra där inne. Hade velat fått en vision som man kunde genomföra men hjärnan är blank !

allt jag har hittils är att jag nog vill ha ett ljust rum och troligtvis vita möbler, vita hyllor sen klicka på med färg genom saker.

Har googlat för att få lite inspiration på hur man kan göra men hittar inte ett dugg. Vart ska man leta ! Eller är det tänka själv som gäller.
Va ju även på ikea en sväng men där va det ju inspiration noll, det enda jag kom fram till va att jag inte ville ha något från ikea.

det blir till att klura på det här.

beställde ett väggord idag i alla fall, en text rad från Lars Winnerbäcks "kom Änglar" som jag älskar.



Kommentarer
Postat av: Sofie

www.styleroom.se

2011-02-11 @ 18:55:47
Postat av: Längtan

Fina ord. Vi ska också flytta snart och trodde att ett rum skulle behöva stå tomt, men förhoppningsvis kan en liten flytta in i oktober!

Lycka till med renoveringen.

2011-02-11 @ 21:06:50
URL: http://langtantillbarn.blogspot.com
Postat av: m

Kan du inte låta inspirationen mogna fram ett tag istället?

2011-02-12 @ 00:09:21
Postat av: Emma

Kolla in styleroom där finns massvis med härlig barnrumsinspiration:) Kram emma

2011-02-12 @ 09:10:54
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fortsätt googla, det finns så många fina barnmöblesidor. Så kan man ju få inspiration till hur man själv vill göra det. Jättefint väggord

2011-02-12 @ 11:00:40
URL: http://ml80.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0