pms humör

Gillar inte riktigt att jag inte kan kontrollera mitt humör. Går inte att beskriva på nåt annat sätt än pms tror jag.
Mens sur !! Vill så klart inte vara sur och grinig men jag har ett irriterat humör.

Har idag börjat grina 3 gånger oxå utan anledning, ena gången för att det va dammigt i lägenheten, sen såg jag på nåt ledsamt på tv:n och tredje gången för att jag bara va så trött.

Hahaha, jag skrattar ju egentligen åt mig själv för att jag är sån här, jag står gärna ut med ett taskigt humör, men jag tycker mer synd om E...

Han är ute på grabb kväll idag och jag tycker det känns underbart - han behöver det.
Dom satt här och förfestade innan och jag tyckte det va såå gött när dom äntligen gick så jag fick vara ifred lite.
Synd att klockan är så mycket bara, hade vart skönt med lite egentid med en film eller nåt, men det är ju för sent nu.

Ögonen går i och försig i kors på mig så trött som jag är så egentligen borde jag bara ge upp och gå och lägga mig!

Godnatt på er där ute !!

Kommentarer
Postat av: Jessica Nilsson

Förstår din frustration, å man blir så arg på sig själv när man inser att man är arg/sur utan anledning.



Du får tänka på att allt slutar i de finaste ni vet =)

2011-02-19 @ 16:42:00
Postat av: candra

he, he...känner igen mig och tyvärr blir det inte bättre. Snart kommer du att få luktsinne som en blodhund och det räcker med att någon dricker en klunk från en folköl så känner du det med en gång, otaliga gånger har jag sagt - du luktar illa! till min man. :-)

Håller alla tummar och tår för er att det ska gå bra nu och att du slipper de värsta symptomerna.

Kram

2011-02-19 @ 21:15:35
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com/#home
Postat av: M

Hej! Har sett att du gått på akupunktur under ditt senaste ivf-försök som ju lyckades!! =) Hur många gånger gick du och under vilken period av ivf:andet? Inför äggplock, efter eller både och? Kanonsnällt om du vill svara =) /M

2011-02-21 @ 16:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0