fortfarande 1 dag kvar...

jag ser att jag har förvirrat er med rubriken " 1 dag kvar" ... det är fortfarande 1 dag kvar, alltså denna dagen !
Så imorgon e det som gäller och det är imorgon jag verkligen behöver era tummar!
Fast jag kan tänka mig en liten tumme redan idag på att jag ska klara av att jobba...

idag mår jag som en riktig potta skit! känner mig änna sjuk.

Vaknade och mådde jätte illa och det slutar inte. Satt i två timmar och försökte få i mig frukost men känner att jag inte lyckades. En liten yoghurt och ett glas juice + några få bett på en stackars smörgås.

Det går bara inte, tar emot att tugga. Försökte till och med gå och spy för att se om jag kunde lätta på illamåendet lite. Men det kom inget. Däremot "hulkar" jag som om jag ska spy flera, flera gånger om dagarna....
Phu ! kommer bli en tuff tid frammöver.

Måste hinna göra mig i ordning innan jobbet för jag ser riktigt blek och sjuk ut.
Men tacka gudarna för eftermiddags/kvälls jobb.... nåt annat hade jag inte fixat !!
ska inte säga för mycket för jag kanske inte fixar det här heller.

Önskar just nu att jag bara fick gå och lägga mig och vila igen, trött, så trött!
Men som sagt måste göra mig i ordning och även försöka peta i mig en banan eller nåt.

Är lite orolig för hur jag ska klara begravningen ??
Den är på förmiddagen och jag kommer ju knappast få i mig mycket till frukost innan...
Är INTE okej att hulka eller ännu värre spy i kyrkan...

Ja ja... först ska vi ta oss igenom morgondagen !!   ;)


Kommentarer
Postat av: m

Det ska bli så spännande och se vad ni har fått se imorgon! Jag håller tummarna! Jag tänker vara egoistisk och säga följande....dröj inte för länge med ett inslag här imorn,många som väntar och kollar in varannan minut :-)

2011-01-17 @ 17:38:31
Postat av: Jessica

Håller tummarna stenhårt för er =)

Hoppas på två såklart =)

2011-01-17 @ 18:14:38
Postat av: Åsa

Stort grattis till de glada nyheterna! Helt underbart att läsa nu när jag ska komma lite ifatt!

Kommer gå galant imorgon, nu kan ingenting gå fel!

Stora kramar

2011-01-17 @ 19:00:20
URL: http://www.asa1977.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jobbigt att behöva må så dåligt. Förhoppningsvis går det över om några veckor :). Tror det kommer att gå bra på begravningen. Ingen tycker att det är konstigt om man går ut och tar en nypa frisk luft om det blir för mycket.

Har du provat att suga på en halstablett eller liknanade? Har läst någonstans att det kan hjälpa mot illamåendet för vissa...



Kram!

2011-01-18 @ 09:26:59
Postat av: ettvanligtliv

Måste sova fortfarande för jag glömde skriva mitt namn på förra inlägget. Jaja, här får du en kram till :)

Kram!

2011-01-18 @ 09:28:02
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Marie

Vi känner inte varandra men jag följer dig blogg och tänkte lämna ett litet avtryck.

Lycka till i dag! Väntar med spänning!



Ett tips mot illamående på morgonen: Drick inte juice! Det är så starkt att det kan göra att man mår sämre. Jag drack oboy på morgonen, det fugerade ganska bra. Kex vid sängen att trycka in så fort man slår upp ögonen är oxå ett tips..

2011-01-18 @ 09:43:12
URL: http://dagdrommandemamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0