sista vagitorien

76 progesteron vagitorier är härmed tagna och i förmiddags tog jag den sista !
wow ! det är nu jag ska klara mig själv och jag måste säga att jag är rädd !

Idag är ingen bra dag, jag vet inte vad som är fel men jag känner mig väldigt känslosam idag.
Har redan grinat två gånger för ingenting. E pussade på magen och då kände jag att jag bara ville dö ! Tänk om den inte lever därinne ? - jag skulle känna mig så lurad !!

Jag vill ju bara känna lycka och få njuta av detta men jag kan verkligen inte låta mig göra det förrän jag sett att det finns en bebis som lever därinne !

Den stackars ömheten jag haft i bröstens sidor är nu helt och hållet borta sen några dagar tillbaka och självklart undrar man ju... symptom ska väl tillkomma inte försvinna...
Och sen jag läste om Nennes missfall så virvlar tankarna runt!

Lyckan kan vara borta på en enda sekund och ett plus kan ju likagärna betyda ingenting :(

Jag önskar av hela mitt hjärta att det finns ett litet pyre inne hos mig med ett underbart hjärta som slår !

Har ingen lust att börja jobba imorgon, känner bara för att ligga på soffan under täcket och vänta ut tiden tills vi får veta !! Jag trodde aldrig att tiden till vul skulle vara så jobbig !
och trots google förbud så har jag ändå suttit och läst skräck historier.... fan !

9 hela dagar kvar...


Kommentarer
Postat av: Tea

Jag var också rädd när jag skulle behålla graviditeten själv men det har ju gått bra än så länge. Jag tror att det går bra för dig också!

2011-01-09 @ 20:56:52
URL: http://langrean9manader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0