syndat..

.... ja så e det faktiskt, jag har syndat!

minns inte när det va men efter något av ivf- försöken skrev jag om en "Mina första år" bok här på bloggen.

Den perfekta boken som jag så gärna ville ha. Som jag nu har gått och tittat på och gluttat i, i flera års tid. Jag vet inte hur många gånger jag jag stått och hållt i den och verkligen velat köpa den. Sen för nån månad sen va vi inne på bokia igen och jag gick automatiskt till den hyllan och såg att den nu va borta !
Boken hade utgått... Den hade funnits så länge att den nu utgått och ny skit hade kommit in.... inte ens i närheten så bra som den boken jag så gärna ville ha !
Jag blev faktiskt jätte ledsen.

Den är lixom mer som en pärm och i slutet finns tomma blad som man då kan fylla i med vad som hellst, som man kan sätta i början eller slutet och göra som man vill. Man kan ju lägga till "avsnitt" om ivf... eller en hel sida med växande magbilder eller annat skoj som inte finns med i en vanlig bok.
Ja ni hör ju att jag i tankarna redan planerat den här boken i flera år ;)

Så hamnade jag alltså på ett annat bokia idag och där ser jag.... ETT SISTA EX KVAR !!
Ingen låda eller plast eller nåt.... ett sista visnings ex och som tur va välbehållen och fin!
Så jag gjorde det enda rätta.... tror jag... ?? JAG KÖPTE DEN SÅKLART !!

Helt sjukt tidigt.... men vi skulle ju vara positiva och hoppas på att allt går bra eller hur va det ? ;)

Åhh min drömbok Äntligen - 329 kronor fick jag punga ut men just nu va det så värt det !
Önskar jag fick fylla i den redan nu!


Kommentarer
Postat av: Nenne

Klart det går bra - så roligt att du fick tag på boken till sist :-)

Kram

2011-01-04 @ 17:26:41
URL: http://ivfresan.bloggplatsen.se/
Postat av: m

Va kul! Vad heter den?? Och författare??

2011-01-04 @ 19:49:23
Postat av: Hanna

Den är bäst! Jag har den, hoppas du får fylla den nu oxå..

2011-01-04 @ 21:00:13
URL: http://hasorite.blogg.se/
Postat av: ettvanligtliv

Det var meningen att du skulle ha den där boken. Den hade väntat på dig tror jag :) Bra att du köpte den. Klart det kommer att gå bra vännen. Kram!

2011-01-04 @ 21:51:54
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Detta gjorde du fullständigt rätt i.. Vad glad ja blev av att du hittade en. Det är du mer än värd efter allt du gått igenom. Tänk vad mysigt att följa upp magens växande i slutet av boken.. Lycka!

2011-01-05 @ 10:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0